TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy

Podstawą każdej pielęgnacji jest krem. Chyba się z tym zgodzicie? Jasne, że trzeba oczyszczać skórę! Jasne, że trzeba ją tonizować! Zgadzam się! Ale przyznacie, że to właśnie kremy odwalają całą robotę. Ich aktywne składniki wnikają w głąb skóry, w jej kolejne warstwy i działają dobroczynnie - poprawiają koloryt, uelastyczniają, przywracają skórze blask, odżywiają, nawilżają, spłycają zmarszczki, zapobiegają powstawaniu krost i pryszczy i mogłabym wymieniać tak jeszcze więcej. Skoro kremy są tak ważne w codziennej pielęgnacji, to pozwólcie, że przedstawię Wam mój ostatnio odkryty krem do twarzy, który szybko skradł moje serce i rozpieścił moją skórę.
krem do twarzy Tibetan Herbs

TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy - jak działa?


TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy to krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry, co oznacza, że możesz go nakładać rano, jak również wieczorem. Jak widzicie na tym powyższym zdjęciu - zużyłam go już całkiem sporo, więc myślę, że moja opinia o tym kremie będzie jak najbardziej rzetelna. Ja ten krem nakładam na noc, ponieważ jego formuła jest bardzo bogata. Moja skóra po całym dniu potrzebuje się odprężyć w nocy, a ten krem jest tak intensywnie nawilżający, że doskonale sprawdza się w tej roli. Rano moja skóra jest cudownie nawilżona, miękka, rozkosznie gładka w dotyku. Kiedy jej dotykam, to mam wrażenie, że dopiero co wyszłam od kosmetyczki, która mi zrobiła całą masę zabiegów na twarz. I to tylko dzięki stosowaniu tego jednego kremu!

Aktywne składniki tego kremu mają za zadanie zapobiegać parowaniu wilgoci z powierzchni skóry, a także przywracać równowagę hydrolipidową na jej powierzchni. Dzięki temu dosłownie w kilka minut mija uczucie przesuszenia i ściągnięcia skóry, który można odczuwać po całym dniu noszenia makijażu, przebywania na słońcu, w klimatyzowanych pomieszczeniach czy po niekorzystnym działaniu innych czynników atmosferycznych, jak silny mróz czy uporczywy wiatr.

krem do twarzy Tibetan Herbs

TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy zawiera w swoim składzie olej sezamowy. Jest to jeden z tych składników, które dopieszczają skórę i zaspokajają jej najbardziej kapryśne potrzeby. Wspomaga on nawilżanie skóry, pomaga usunąć szkodliwe produkty przemiany materii z powierzchni skóry, zwęża pory. To wszystko sprawia, że skóra czuje się naprawdę dobrze, więc dobrze wygląda i powraca do swojej naturalnej równowagi.

W składzie tego kremu można jeszcze znaleźć rumianek, szałwię i skrzyp polny. Dodatek tych ziół sprawia, że skóra czuje się naprawdę zrelaksowana. Zachodzące wewnątrz komórek procesy są pobudzane, a to z kolei prowadzi do szybszej regeneracji naskórka. Idealnie dobrana kompozycja ziół sprawia, że szybko poprawia się elastyczność skóry, spowolnieniu ulegają procesy starzenia się, a istniejące zmarszczki przy regularnym stosowaniu kremu ulegają widocznemu spłyceniu.

Jak zapewnia producent, TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy jest produktem przeznaczonym do pielęgnacji skóry suchej u osób powyżej 35 roku życia. Ja co prawda mam 35+, ale moja skóra jest mieszana. Mimo tego bardzo chwalę sobie działanie tego kremu. Szybko wchłania się, dobrze rozprowadza po skórze i korzystnie na nią działa. Już dawno nie miałam tak dobrego kremu na noc.

krem do twarzy Tibetan Herbs

TianDe Wysoko skuteczny krem nawilżający do twarzy możesz z powodzeniem stosować pod makijaż. Nawilży i wygładzi on skórę, dzięki czemu bez problemu nałożysz na nią podkład czy puder. Nie będziesz musiała się też martwić o to, że kosmetyki kolorowe po całym dniu na skórze przesuszą ją. Krem ten zadba o jej odpowiednie nawilżenie na długie godziny. Gdybym nie była zadowolona z tego kremu, to nie polecałabym ci go!

Pojemność 50 g

Jeśli jesteś zainteresowana tym kremem lub innymi produktami z serii Tibetan Herbs, to szukaj ich tutaj https://naturica.pl/ lub też pytaj o nią konsultanta tutaj --> biuro@naturica.pl

Komentarze